Retur & Bytter

Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet ditt, kan du enkelt sende det i retur til oss og få pengene tilbake. Du har angrerett i 14 dager fra datoen du mottok produktet. Etter denne datoen er det ikke mulig å returnere produktet.

Slik gjør du en retur:

  1. Meld din retur via E-post
  2. Vi vil sende deg instruksjoner på e-post.
  3. Husk at du må returnere varene innen 14 dager fra bestillingsdatoen.
  4. Du vil få pengene tilbake senest 14 dager etter at vi har mottatt returen.

Husk at du som kunde har ansvaret for at returvarer kommer trygt frem til oss. Ta vare på pakkens kolli-ID når du sender den fra ditt poststed, og be om kvittering.

Hvis du ønsker å returnere hele ordren og angre kjøpet, må du kontakte kundeservice innen 45 dager etter at du har bestilt, og informere om at du ønsker å angre kjøpet. I slike tilfeller får du også tilbakebetalt fraktkostnaden du betalte ved kjøpet, forutsatt at du valgte den billigste leveringsmåten ved bestillingen. Returfraktkostnaden må alltid betales ved retur, inkludert ved angrefrist. Hvis du har en ubetalt faktura for ordren din, må du selv endre forfallsdatoen på Klarna.no eller kontakte Klarna på telefon 21 01 89 91.

Hvis varen din er skadet, hvis du ikke har fått en returseddel, eller hvis du har andre spørsmål, kan du alltid kontakte oss via vår kundeserviceportal.

Bytte av produkt: Hvis du ønsker å bytte varen din til en annen størrelse, farge eller modell, må du returnere varen i henhold til instruksjonene ovenfor og legge inn en ny bestilling for det ønskede produktet. Når vi har behandlet returen din, vil du få tilbake pengene, minus returfrakten. Se ovenfor for returvilkår og priser for returfrakt.

Hvis du brukte en rabattkode, mengderabatt eller lignende ved kjøpet, må du kontakte kundeservice for å få kompensasjon slik at du kan legge inn en ny bestilling.

14 dagers angrerett: Når du handler hos oss, har du rett til å åpne og prøve varen din. Imidlertid gjelder ikke angreretten for hygieneprodukter. Det kan også forekomme en avgift hvis varen returneres i ødelagt tilstand. Les mer om dette nedenfor.

Hvis du angrer på kjøpet ditt, kan du returnere varen og få pengene tilbake. I henhold til kjøpsloven tilbyr vi 14 dagers angrerett. Angreretten gjelder fra den dagen du mottar pakken.

Hygieneprodukter: Angreretten gjelder ikke for produkter som ikke kan selges på nytt på grunn av helse- eller hygienemessige årsaker. Dette inkluderer brystpumper, morsmelkerstatningsmaskiner, kosmetiske produkter, undertøy osv. Angreretten gjelder heller ikke for produkter med begrenset holdbarhet eller produkter som klassifiseres som ferskvarer. Det gjøres imidlertid unntak for retur av amme-bh-er der bh-en er prøvd med ammeinnlegg.

Ved retur av amme-bh-er, UV-klær og badeklær ber vi deg returnere varen i original emballasje og i uforandret tilstand. Dette betyr at varen skal være ubrukt, og eventuelle merkelapper og forseglinger skal fortsatt være festet. Hvis originalforpakningen er skadet eller ødelagt, vil det forekomme en verdireduksjon som vurderes individuelt.

Produkter i ødelagt tilstand: Hvis varen er brukt mer enn det som er nødvendig for å fastslå dens egenskaper og funksjoner, forbeholder vi oss retten til å gjøre en prisreduksjon tilsvarende verdifallet som har oppstått som følge av håndteringen av varen. Verdifallet vurderes individuelt. Varen må returneres i samme tilstand som da du mottok den. Hvis varen ikke returneres i uforandret tilstand, må du kontakte kundeservice umiddelbart for å vurdere om returen kan godkjennes. Hvis den originalemballasjen mangler, vil det forekomme en verdireduksjon som vurderes individuelt. Du har 60 dager fra kjøpsdatoen til å dra nytte av denne muligheten.

365 dagers åpent kjøp med ubrutt forpakning: Som kunde hos oss har du 365 dagers åpent kjøp på varer med ubrutt forsegling. Forpakningen skal ikke være skadet eller ødelagt på noen måte. Hvis varen ikke har en forpakning, men har blitt levert løst i en pakke, skal alle merker, klistrelapper, etiketter osv. fortsatt være festet til varen. Varen må returneres i uforandret tilstand og må ikke være brukt.

Reklamasjon: Vi selger alle varer med 14 dagers garanti.

Hvis du ønsker å reklamere på varen din, må du kontakte kundeservice. Du vil bli bedt om å sende oss en beskrivelse av feilen på varen sammen med tydelige bilder, slik at vi kan hjelpe deg i prosessen.

Varegarantien dekker kun opprinnelige fabrikasjonsfeil, det vil si feil som var tilstede på varen ved levering. Vi vil inspisere og bekrefte fabrikasjonsfeilen. Avhengig av situasjonen kan du bli tilbudt gratis reparasjon, ny vare eller prisavslag. Varegarantien gjelder ikke hvis vi ikke kan finne feilen på produktet eller hvis skaden er forårsaket av deg.

Vennligst merk at ovennevnte informasjon kan være generell, og det kan være lurt å kontakte oss direkte for å få spesifikk informasjon angående retur, angrerett og garantier for dine kjøp.